Data: 12.01.2011
Autor: Kia Motors Polska
|
|
Nowa Kia Rio: kolejny krok naprzód w
rewolucji markowego designu
Koreański koncern nie daje wytchnienia swoim konkurentom
i wciąż ujawnia informacje o kolejnych nowościach. Tym razem
Kia opublikowała pierwsze oficjalne szkice nowej generacji Kii
Rio nie pozostawiając wątpliwości, iż będzie to design odważny
i pełen wewnętrznej siły, mający wyznaczać kolejny, ważny
krok naprzód w trwającej aktualnie rewolucji stylistycznej
firmy.
Nowy model będzie dłuższy, niższy i szerszy niż obecnie
oferowany. Grupa docelowa nabywców obejmuje osoby otwarte na świat
i cieszące się życiem w wieku 25-49 lat.
Określany jako „sportowy i stylowy” przez Petera Schreyera,
szefa ds. projektowania (CDO) Kia, nowy zawodnik segmentu B
odznacza się wyraźnie klinową sylwetką i wznoszącymi się
od kół przednich do tyłu przetłoczeniami burt nadwozia, które
tworzą wrażenie dynamiki choćby nawet pojazd stał
zaparkowany. Wnętrze nowego Rio emanuje aurą jakości typową
dla pojazdów większych − z wyższej kategorii cenowej.
„Samochód segmentu B tak atrakcyjny jak nowe Rio, z kabiną
zorientowaną na kierowcę i szerokim wyborze wyposażenia ma dużą
szansę przekonać nabywców do siebie. Nowa Kia Rio to kolejny
„ważny krok naprzód” w rewolucji designu firmy Kia,
spodziewamy się więc jeszcze większego zainteresowania niż w
przypadku obecnie oferowanego modelu.” - mówi Soon-Nam
Lee, dyrektor światowego marketingu w Kia Motors Corporation.
Światowa premiera Kia Rio nowej generacji odbędzie się 1
marca 2011 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w
Genewie. Nie ma jeszcze decyzji czy i kiedy samochód oferowany
będzie na rynku polskim.
Ze sprzedażą ponad 205.000 pojazdów, obecnie oferowana Kia
Rio była trzecim co do popularności w roku 2010 samochodem Kia
Motors Corporation na świecie.
|