Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 01.05.2015
Autor: Kia Motors Polska

Rafael Nadal i Kia Motors ponownie razem na kolejne pięć lat

  • Rafael Nadal i Kia Motors przedłużają współpracę do roku 2020
  • Nadal będzie brał udział w globalnych kampaniach reklamowych Kia
  • Obecność gwiazdy światowego sportu uświetni imprezy o charakterze międzynarodowym.


Zgodnie z opublikowanym wczoraj komunikatem Kia Motors, słynny tenisista Rafael Nadal („Rafa”) pozostanie globalnym ambasadorem marki Kia przez kolejne pięć lat. Ten pochodzący z Hiszpanii, wielce utalentowany tenisista (do niedawna numer jeden wśród światowych graczy i zwycięzca 14 turniejów wielkoszlemowych), występuje w roli ambasadora marki Kia od roku 2006. Rafael Nadal należy do grona najpopularniejszych sportowców w skali światowej.

Jak podano w czasie madryckiego ‘celebration party’ „Rafa” będzie kontynuował promowanie nowoczesnych i znanych ze swej jakości samochodów Kia oraz młodzieńczy i dynamiczny wizerunek tej marki na całym świecie. Dwudziestoośmioletni tenisista ma wciąż uczestniczyć w globalnych kampaniach reklamowych Kia, wykorzystujących TV, prasę i media społecznościowe. Swą obecnością na imprezach o charakterze międzynarodowym, m.in. sponsorowanym przez Kia turnieju Australian Open oraz liczących się wystawach motoryzacyjnych – uświetni publiczny odbiór marki Kia.

Podczas dziewięciu lat dotychczasowej współpracy z Kia, Nadal firmował różne przedsięwzięcia w różnych regionach świata: prowadził samochody w serii video-reklam Kia i był inicjatorem aukcji swojego pro_ceed’a na cele charytatywne.

„Kia Motors stała się jedną z czołowych marek samochodowych świata, a ja sam byłem świadkiem jej imponujących zmian. Dziewięć lat pracy z zespołem Kia było prawdziwą frajdą i cieszy mnie możliwość kontynuowania tego partnerstwa. Nie mogę się wprost doczekać, czym znowu zaskoczy nas ta marka….” – powiedział Rafael Nadal.

Słowa te komentuje Thomas Oh, wiceprezydent i dyrektor operacyjny (COO) Kia Motors Corporation: „Rafa jest idealnym partnerem dla Kia, pomagając nam rozwijać markę na skalę światową. We wszystkim, czym się zajmuje, uosabia energię i dynamizm a więc to, co staramy się wkomponować w każdy model Kia. Jesteśmy niezwykle podekscytowani kontynuacją dalszej współpracy, w perspektywie co najmniej, kolejnych pięciu lat.”

Rafael Nadal wszedł przebojem do świata profesjonalnego tenisa w roku 2001 jako zaledwie 15-latek. Jeszcze przed swymi 20 urodzinami zdobył 10 tytułów ATP (Stowarzyszenia Tenisistów Profesjonalnych), wyczyn niezrównany w erze turniejów Open – oraz odniósł 720 zwycięstw indywidualnych. French Open 2014 był jego ostatnim triumfem w turnieju wielkoszlemowym, zapewniając mu pozycję wicemistrza wszechczasów gry pojedynczej mężczyzn.

Partnerstwo Kia z Rafaelem Nadalem w Hiszpanii datuje się od roku 2004, kiedy to stał się on „twarzą” firmy w kampaniach marketingowych w telewizji i prasie propagujących markę Kia na rynku hiszpańskim.