Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 23.06.2016
Autor: Kia Motors Polska

Najwyższy ranking branżowy dla Kia Motors w J.D. Power Initial Quality Study 2016

 

  • Pierwsza marka non-premium na czele klasyfikacji Initial Quality Study w 27-letniej historii.
  • Klienci Kia sygnalizują najmniej problemów ze swymi pojazdami w okresie 90 dni od nabycia w porównaniu ze wszystkimi markami samochodów i półciężarówek w USA.
  • Kia Sportage oraz Kia Soul uznane za liderów w swych segmentach rynkowych; trzy kolejne modele sklasyfikowane w pierwszej trójce swoich kategorii.    

 

Po wejściu do klubu leaderów designu, jakości i technologii światowego przemysłu motoryzacyjnego, Kia Motors zanotowała nowy, historyczny sukces na swym koncie, uzyskując najwyższą klasyfikację w J.D. Power Initial Quality Study 2016 spośród 33 marek obecnych na rynku USA.

 

Pierwszy raz w 27-letniej historii rankingu marka non-premium osiągnęła apogeum notowań, a jej drogę na szczyt utorowały najlepsze w swych segmentach – Kia Sportage i Kia Soul, podczas gdy Rio, Forte i Sorento sklasyfikowane zostały w pierwszej trójce swoich kategorii.

 

Już po raz 30 w corocznym badaniu J.D. Power IQS przeanalizowane zostały uwagi właścicieli samochodów w 26 sektorach tematycznych. Klasyfikacja w IQS zależy od oceny ogólnych wrażeń z jazdy, pracy silnika i układu przeniesienia napędu oraz szerokiego wachlarza problematyki jakościowej w okresie pierwszych 90 dni od daty

nabycia pojazdu.

 

„Numer jeden w skali całego przemysłu za Initial Quality Study to efekt dziesięcioletniej koncentracji marki Kia na jakości wykonania i stałym rozwoju oraz wyraz pełnej aprobaty naszych klientów.” – powiedział Michael Sprague, dyrektor operacyjny (CEO) i wiceprezydent Kia Motors America – „Jako najwyżej oceniona marka w branży motoryzacyjnej, Kia umacnia swoją pozycję wśród liderów producentów klasy światowej.”

 

Ranking marki Kia w J.D. Power Initial Quality Study polepszał się z roku na rok systematycznie wraz ze wzrostem sprzedaży samochodów Kia w Stanach Zjednoczonych na przestrzeni ostatnich czterech lat. Obecnie ponad 600 000 nabywców wyjeżdża rocznie z salonów autami koreańskiego producenta.