Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 10.05.2018
Autor: Kia Motors Polska

Nowa kampania reklamowa marki Kia nawiązuje do powieści „Piotruś Pan”


Trzyminutowy film zatytułowany „Powrót Piotrusia Pana” nawiązuje do znanej bajki dla dzieci i został zrealizowany przez Kia Motors. To futurystyczna wizja konfliktu Piotrusia Pana z Kapitanem Hookiem. W tle z samochodami i najnowszymi technologiami, które powinny być dostępne dla wszystkich.

 

 

- Kia zrealizowała krótkometrażowy film pt. Powrót Piotrusia Pana, który jest futurystyczną wersją bajkowej historii dla dzieci

- Trzyminutowy film został zrealizowany w ramach nowej kampanii reklamowej

- Film pokazuje ekscytujące możliwości nowoczesnych technologii i przyszłej mobilności

 

Kia Motors rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, której bohaterami są postaci z powieści „Piotruś Pan”. Główny bohater, do którego dołączają zaufani towarzysze – Wendy i Tinker Bell – ma za zadanie udostępnić najnowsze technologie mieszkańcom Nibylandii, którym do tej pory nie było dane cieszyć się owocami postępu technologicznego z powodu egoizmu nikczemnego pirata – Kapitana Hooka.

 

 

Krótkometrażowy film jest częścią nowej kampanii reklamowej Kia Motors, której hasło brzmi „Bez granic, dla wszystkich”. Chodzi o możliwości jakie niesie ze sobą mobilność w przyszłości – dzięki pojazdom autonomicznym każdy będzie mógł cieszyć się podróżowaniem.

 

„Kia jest na najlepszej drodze, aby stać się jednym z wiodących dostawców masowej mobilności w przyszłości” – skomentował Yong Won Cho, wiceprezes i szef marketingu w Kia Motors. „Realizując ten film chcieliśmy pokazać, że klasyczną i kochaną przez miliony ludzi na całym świecie bajkę można zinterpretować nowocześnie i dostosować do współczesności. Podobnie jak ludzie z Nibylandii w „Powrocie Piotrusia Pana”, każdy zasługuje na dostęp do postępu technologicznego, a nie jedynie nieliczni”.

 

W filmie „Powrót Piotrusia Pana” bohaterowie wykorzystują autonomiczny koncepcyjny model Kia KED-12 i jego zaawansowane funkcje, które obejmują Smart Pixel Light, Valet Parking Pilot, Sound Focusing, Intelligent Agent i wiele innych. Za hasłem „Bez granic, dla wszystkich" kryje się autonomiczna jazda na poziomie 4, którą Kia zamierza zaoferować w swoich samochodach. Testy autonomicznego pojazdu „Smart City” rozpoczną się już w 2021 roku.

 

 

„Powrót Piotrusia Pana” został wyreżyserowany przez nagradzanego francuskiego filmowca Phillipe’a Andre. Zdjęcia do filmu były kręcone w Madrycie w ciągu sześciu dni. W realizacji tego przedsięwzięcia wzięło udział łącznie 200 osób (aktorów i członków załogi), wykorzystano ponad 100 rekwizytów i kostiumów stworzonych na potrzeby tylko tej reklamy. Zaprojektowanie i komputerowe wygenerowanie Nibylandii zajęło około sześć miesięcy.

 

Aby obejrzeć „Powrót Piotrusia Pana” i dowiedzieć się więcej o zaawansowanych technologiach przedstawionych w filmie, wystarczy kliknąć na link:

 

http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do