Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 05.06.2018
Autor: Kia Motors Polska

Kia przekazała 424 samochody do obsługi Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA 2018 w Rosji


Wiele wskazuje na to, że Mistrzostwa Świata w piłce nożnej zobaczy jeszcze więcej fanów futbolu niż kiedykolwiek wcześniej.

 

 

- Kia Motors przekazała 424 samochody do obsługi podczas 2018 FIFA World Cup w Rosji

- Zawodnicy, sędziowie i VIP-y będą wożeni luksusowymi sedanami K9 i różnymi modelami SUV-ów

- Kibice piłkarscy z całego świata będą mieli możliwość wzięcia udziału w uroczystościach związanych z Mistrzostwami Świata

- Kia Motors jest oficjalnym partnerem FIFA i dostawcą samochodów do obsługi MŚ

 

Kia Motors dostarczyła 424 samochody organizatorom FIFA World Cup w Rosji, aby zapewnić sprawną obsługę długo oczekiwanego turnieju. Dostarczenie floty aut „Kia World Cup” po raz kolejny pokazuje, że Kia Motors wspiera najpopularniejszy na świecie turniej piłkarski. Ceremonia przekazania samochodów odbyła się na stadionie Łużniki w Moskwie, na którym 15 lipca odbędzie się finał Mistrzostw Świata.

 

Turniej rozpocznie się 14 czerwca. W meczu otwarcia Rosjanie zagrają z reprezentacją Arabii Saudyjskiej. W sumie w Mistrzostwach Świata FIFA 2018 wezmą udział 32 narodowe reprezentacje z całego świata. Każda z nich liczy na zwycięstwo w najważniejszych zawodach piłkarskich na świecie.

 

Jako oficjalny partner FIFA Kia udostępniła flotę samochodów, która składa się z luksusowych sedanów K9, dużych i kompaktowych SUV-ów – Sorento i Sportage oraz z nowego Ceeda w wersji hatchback. Tymi samochodami będą wożeni nie tylko piłkarze i sędziowie, ale również urzędnicy i delegaci podczas wszystkich 64 spotkań. W ceremonii przekazania aut uczestniczyli: Jay Neuhaus – szef ds. marketingu i obsługi w FIFA, Eduardo Solis – dyrektor ds. współpracy i promocji w FIFA, Alexey Sorokin – przewodniczący i dyrektor generalny lokalnego komitetu organizacyjnego FIFA i legenda piłki nożnej Nemanja Vidic – reprezentant Serbii oraz były gracz Manchesteru United i Spartaka Moskwa.

 

 

"Kia Motors jest oficjalnym partnerem FIFA od 2007 roku. Jesteśmy jej wdzięczni za wsparcie i za dostarczanie wysokiej jakości floty samochodów do obsługi tegorocznych Mistrzostwach Świata FIFA w Rosji.” – powiedział Jay Neuhaus, szef ds. marketingu i logistyki w FIFA. „Kia Motors odgrywa ważną rolę w sukcesie naszych imprez i w ich sprawnym przebiegu. Dzięki samochodom marki Kia transport zawodników, przedstawicieli mediów i urzędników podczas całego turnieju może odbywać się bez problemów i szybko. Zarówno FIFA, jak i Kia Motors podzielają pasję do piłki nożnej. Razem jesteśmy wstanie dostarczyć fanom na całym świecie emocji z pięknego widowiska, którym są mecze w ramach Mistrzostwach Świata FIFA”.

 

„Tegoroczne Mistrzostwach Świata FIFA w piłce nożnej zbliżają się wielkimi krokami. To naprawdę jest ważne wydarzenie w globalnej skali dla milionów fanów piłki nożnej na całym świecie” – powiedział Jeong Won-jeong, Prezes Kia Motors w Rosji. „Cieszymy się, że możemy przyczynić się do sprawnego przebiegu Mistrzostw Świata FIFA 2018. To dla nas wielki zaszczyt, że poprzez to ważne wydarzenie zbliżamy ludzi do marki Kia."

 

W ramach kampanii „Wejdź do gry” Kia oferuje fanom piłki nożnej wiele okazji do wzięcia udziału w Mistrzostwach Świata. Już na początku Kia stworzyła niepowtarzalną okazję dla 64 dzieci z całego świata, które zostały zaproszone do Rosji i będą miały okazję aby uroczyście wnieść piłkę na murawę boiska podczas poszczególnych meczów Mistrzostw Świata FIFA 2018. Polskę reprezentować będzie 12-letni Michał z Bydgoszczy.

 

Dla tych, którzy chcą iść w ślady swoich bohaterów, program „Kia Champ Into the Arena" daje możliwość piłkarzom-amatorom z całego świata uczestniczenia w Moskwie w turnieju drużyn pięcioosobowych. 16 narodowych reprezentacji rozegra mecze na arenie międzynarodowej. Wszyscy uczestnicy turnieju zostaną zaproszeni do obejrzenia meczu finałowego, a zwycięska drużyna otrzyma trofeum z rąk jednego z najlepszych piłkarzy na świecie. Polski finał "Kia Champ Into the Arena" odbył się 27 maja w Warszawie. Zwyciężyła drużyna Poker Team Lublin.

 

Wreszcie, jest również loteria „Lucky Drive to Russia”, która każdemu odwiedzającemu salon marki Kia w 30 krajach na świecie daje szansę wygrania atrakcyjnych nagród – z biletami na mecze Mistrzostw Świata FIFA 2018 włącznie.

 

Więcej informacji na temat działań Kia Motors Polska związanych z MŚ znajduje się na profilu https://www.facebook.com/KochamFootball/.